YouTube planira novi originalni sadržaj, koji će biti podržan reklamama, za ovu godinu. Kompanija je ovu informaciju objavila tokom NewFronts konferencije u Njujorku. Emisije, koje će biti besplatne za pregled i neće biti deo kompanijine YouTube Red pretplate, deo su šireg plana delovanja popularnog sajta kako bi se pozicionirao u smeru premijum sadržaja, kao što to čine Netflix, Hulu i Amazon. Tokom ovog procesa, YouTube očekuje da će privući i premijum reklamne kompanije.Kako bi u ponudi imao više premijum originalni sadržaj, YouTube je potpisao ugovore sa popularnim komičarima Kevinom Hartom i Ellen DeGeneres, koji će biti prvi zabavljači visokog profila na servisu. Katy Perry i Demi Lovato su takođe najavile novi “behind-the-scene” sadržaj u saradnji sa YouTube-om, dok je TV i radio lice Ryan Seacrest najavio da će biti producent novog muzičkog takmičenja “Best.Cover.Ever”, koje će debitovati kasnije ove godine.
Prema navodima Bloomberga, YouTube će investirati stotine miliona dolara tokom narednih godinu dana, kako bi proizveo preko 40 originalnih emisija ali i dodatno unapredio svoj YouTube Red servis.Izvor: The Verge
YouTube sprema originalne emisije sa velikim zvezdama
Kako bi u ponudi imao više premijum originalni sadržaj, YouTube je potpisao ugovore sa popularnim zvezdama za naredni period.