Yahoo i Microsoft Bing obnovili svoje partnerstvo u domenu pretrage

Marisa Mejer, CEO kompanije Yahoo, je izjavila da pretraga jeste bitan deo kompanije Yahoo, te da ovo novo partnerstvo predstavlja krupan korak u odnosu Microsofta i Yahoo-a.

Prethodnih nedelja bilo je dosta spekulacija o tome da bi Yahoo mogao da okonča partnerstvo koje se tiče pretrage, koje je 2009. godine kompanija sklopila sa Microsoftom. Danas je, međutim, Yahoo objavio da je obnovio svoju saradnju sa Microsoftom, uz nekoliko izmena i obaveza.Jedna od većih izmena jeste da Yahoo navodi da će sada imati veću fleksibilnost kako bi poboljšao iskustvo pretrage na bilo kojoj platformi, jer partnerstvo nije ekskluzivno ni za desktop ni za mobilne uređaje. I pored ove klauzule o neekskluzivnosti, Yahoo obećava da će pružati Bing reklame i rezultate pretrage za najveći deo svog desktop protoka tokom pretrage. Tu je još jedna bitna izmena, koja će uticati na timove koji se bave prodajom reklama u obe kompanije. Yahoo će nastaviti da se fokusira ekskluzivno na prodaju reklama za svoju Gemini platformu, dok će Microsoft sada imati ekskluzivitet nad reklamama za Bing Ads platformu.Marisa Mejer, CEO kompanije Yahoo, je izjavila da pretraga jeste i nastaviće da bude izuzetno bitan deo kompanije Yahoo, te da ovo novo partnerstvo predstavlja krupan korak u odnosu Microsofta i Yahoo-a.Izvor: Neowin

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi