Greška

Došlo je do greške.

Xiaomi želi da bude brend koji prodaje sve

04.10.2017 09:10 | 0 Biznis IT
Xiaomi želi da bude brend koji prodaje sve

Ova godina je bila prilično uspešna za Xiaomi: popularni kineski brend trenutno dominira onlajn prodajom u Indiji i trenutno je drugi najveći vendor ukupno. Kompanija takođe napreduje i na drugim tržištima u Aziji.

Iako je poslovanje sa telefonima glavni izvor zarade kompanije, Xiaomi već neko vreme istražuje i druga tržišta. Ovo se posebno odnosi na lajfstajl segment i investicije u Mi Ecosystem, gde se kineska kompanija udružuje sa brojnim proizvođačima hardvera kako bi proizvela sve - od kuvala za pirinač do voki-tokija, pametnih sijalica, kućnih automatizovanih uređaja, pa čak i električnih skutera.

Xiaomi ima stotine proizvoda u svom lajfstajl segmentu, a ključna prodajna stavka svih je vrednost za novac. Na primer, Mi Robot Vacuum usisivač ima isti motor kao i popularni Roomba 960, ali nudi cenu od svega 300 dolara, što je gotovo upola manje od cene Roomba-e. Isto se može reći i za druge Xiaomi proizvode.

xiaomi2_30.jpg



Trenutno najveća prepreka za ekosistem proizvoda kompanije Xiaomi jeste to što je većina njih limitirana na teritoriju Kine. Moguće je do proizvoda doći preko posrednika, ali će u većini slučajeva firmware ovih proizvoda biti na kineskom. Očekuje se da će se ovo promeniti u narednim godinama, kako Xiaomi bude donosio svoj ekosistem proizvoda na druga tržišta.

U suštini, Xiaomi se pozicionira kao prodavac telefona, ali se nada da će se potrošači u nekom trenutku odlučiti i za neki od lajfstajl proizvoda kineske komapnije.

Izvor: Android Central

Komentari

0 Dodaj komentar

Preminuo Pol Otelini, bivši CEO Intela

Samsung Galaxy Note8 i iPhone 8 Plus poravnati na polju najbolje kamere

10604
10605
10606
10607
10608
10609