Prema najnovijem izveštaju kompanije Strategy Analytics, tržište pametnih satova je ostvarilo rast od 20 procenata tokom prvog tromesečja ove godine u odnosu na isti period prošle godine. Isporučeno je 14 miliona uređaja.
Apple je ponovo najdominantniji brend u ovom segmentu, sa tržišnim učešćem od 55% i isporukom od 7,6 miliona uređaja. Daleko iza je Samsung, na drugom mestu, sa isporukom od 1,9 miliona telefona. Na trećem mestu je Garmin (1,1 milion) koji je ostvario rast od 38 procenata.
Apple, Samsung, Garmin i Fossil su zabeležili rast prodaje tokom prvog tromesečja, s tim što je južnokorejska kompanija zabeležila pad tržišnog učešća sa 14,9 na 13,9 procenata ponajviše zbog COVID-19 pandemije.
Analitičari ipak očekuju da će tokom drugog tromesečja isporuka pametnih satova zabeležiti pad, a da će se tržište ponovo opraviti u trećem tromesečju.
Izvor: SamMobile
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Komentari
0 Dodaj komentar