Greška

Došlo je do greške.

TikTok ulazi u svet mobilnih igara, za početak sa kompanijom Zynga

10.11.2021 11:05 | 0 Software/Web
TikTok ulazi u svet mobilnih igara, za početak sa kompanijom Zynga

 

Zynga je u ponedeljak najavio svoje planove da lansira novu igru zasnovanu na HTML5, „Disco Loco 3D“, ekskluzivno na TikTok platformi. Beskonačna igra za jednog igrača gde igrači prikupljaju sopstvene plesne pokrete dok izazivaju prijatelje, izbegavaju prepreke i skupljaju medaljone dok hodaju modnom pistom, sličnog duhu Zynginim „Visokim potpeticama“. Iako TikTok kaže da je igra namenjena testiranju opšteg interesovanja svoje publike za igranje u okviru svoje aplikacije, kompanija je potvrdila da su razgovori sa drugim proizvođačima igara već u toku.

Mobilne igre zasnovane na HTML5 postale su popularan način da se dopre do velikog broja globalnih korisnika, posebno onih na tržištima u razvoju na kojima potrošači možda ne poseduju vrhunske telefone ili ne mogu da priušte brz prenos podataka. Google je, na primer, prihvatio format svojim lansiranjem HTML5 platforme za igre GameSnacks, koja se ove godine proširila na novu karticu Google Chrome-a na tržištima kao što su Indija, Indonezija, Nigerija i Kenija.

U širem smislu, međutim, tehnološka industrija uspostavlja vezu između platformi na koje korisnici idu da se zabavljaju ili druže, i platformi posvećenih igranju igara. Facebook je prošle godine zakoračio u igrice u oblaku sa lansiranjem Facebook Gaminga na vebu i Androidu, piše Tech Crunch. A Netflix je upravo lansirao sopstvenu uslugu za igre globalnim korisnicima na Androidu, a danas i iOS-u, rekavši da kompanija veruje da je igranje samo još jedna kategorija zabave. Sada se čini da je TikTok otvoren i za istraživanje tog koncepta.

 

Pogledajte još: TikTok sada ima milijardu korisnika aktivnih na mesečnom nivou

TikTok kaže za TechCrunch da će partnerstvo sa Zyngom pomoći kompaniji da bolje razume kako se njena zajednica bavi igrama. Kompanija danas ima široku publiku ljubitelja igara, uključujući i povremene i hardcore igrače, kaže se, ali ne zna da li bi ovi korisnici odgovorili na ovakvu integraciju u aplikaciji.

Međutim, ovo nije prva TikTok-ova igra. Kompanija je ranije ove godine pokrenula sopstvenu igru „Garden of Good“, koja je izgrađena u partnerstvu sa neprofitnom organizacijom Feeding America i bila je fokusirana na prikupljanje sredstava u dobrotvorne svrhe. Iako je ta igra možda dala TikToku neke rane podatke o interesovanju korisnika za igre, sama igra je bila drugačiji tip iskustva. U igri, korisnici TikTok-a bi brinuli o sopstvenoj bašti i podržavali prijatelje koji su igrali igru. A kada je bašta porasla, mogli su da nateraju TikTok da da donaciju za Feed America koristeći svoje bodove.

Zynga integracija je tradicionalnija igra, iako trenutno nije monetizovana, primećuje TikTok. Na primer, ne postoje kupovine u aplikaciji ili udeo u prihodu od zarade od igre. Umesto toga, fokus je za sada na testiranju apetita korisnika TikTok-a za igranje.

 

Pogledajte i ovo: Prevaranti ukrali 500.000 dolara u phishing Google Ads kripto kampanji

Što se tiče Zynge, kompanija je rekla da vidi TikTok kao platformu koja će joj omogućiti da dopre do nove publike kroz ogroman doseg aplikacije.

Zynga ima bogatu istoriju stvaranja igara koje koriste jedinstvena korisnička iskustva platformi kako bi donele sveže i zabavne koncepte koji odjekuju kod igrača gde god i kad god se zabavljaju“, rekao je Bernard Kim, predsednik Publishing u Zyngi, u izjavi.

Igra trenutno nije dostupna na TikTok-u, ali će se pojaviti u narednim nedeljama i na iOS-u i na Androidu na severnoameričkim tržištima.

Partnerstvo sa Zyngom može biti prvo u TikTok-ovoj široj istrazi mobilnih igara. Kompanija je rekla za TechCrunch da je u razgovorima sa drugim partnerima u igricama za slične ugovore, ali u ovom trenutku ne može da objavi detalje.

Vest o igrama je objavljena zajedno sa Zynginom zaradom u trećem kvartalu, gde je kompanija prijavila prihod od 705 miliona dolara, 40% više u odnosu na prethodnu godinu, i rezervacije od 668 miliona dolara, što je 6% više u odnosu na prethodnu godinu. Zynga je takođe rekla da je angažovala bivšeg izvršnog direktora kompanije Coca-Cola, Metjua Volfa, da vodi svoj biznis blokčejn igrica.

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije


Cena Surface SE laptopa sa Windows 11 SE pruža pravu alternativu Chromebooku

Lenovo grupa: Rezultati drugog kvartala 2021/22

10504
10505
10506
10507
10508
10509