Tek svaki deseti korisnik i dalje upotrebljava novu aplikaciju nakon nedelju dana

Prema najnovijem istraživanju kompanije Apps Flyer, svega 4% do 5% smartfon korisnika nastavlja da aktivno upotrebljava aplikaciju i trideset dana nakon što je ona instalirana.

Prema najnovijem istraživanju kompanije Apps Flyer, svega 4% do 5% smartfon korisnika nastavlja da aktivno upotrebljava aplikaciju i trideset dana nakon što je ona instalirana. Poražavajuće je i da svega 10% korisnika i dalje aktivno koristi aplikaciju koja je instalirana nedelju dana ranije.Iako ova statistika deluje loše, ona zapravo predstavlja poboljšanje u odnosu na podatke iz prošle godine za aplikacije koje nisu pronađene prirodnim putem, odnosno imaju neku vrstu podsticaja da budu otvorene.Krajnji rezultat je da sve manje vremena provodimo u aplikacijama koje želimo da instaliramo, a sve više vremena poklanjamo aplikacijama na koje nas developeri usmeravaju da instaliramo. Kada su u pitanju operativni sistemi, na godišnjem nivou otkrivanje i zadržavanje aplikacija koje su ponuđene od developera iznosi 25% za iOS i samo 4% za Android.Ovo znači da su Android korisnici privrženiji aplikacijama koje sami pronađu, dok iOS korisnici favorizuju apliakcije koje im nude developeri. Takođe šansa da se obavi transakcija novca u okviru aplikacije je 80% veća za iOS nego za Android, što je i razlog zbog koga se developeri više odlučuju da kreiraju sadržaj za iOS nego za Android.Izvor: PhoneArena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi