Greška

Došlo je do greške.

Snapchat lansirao TikTok rivala Spotlight, plaćaće milion dolara dnevno uploaderima

23.11.2020 15:47 | 0 Software/Web
Snapchat lansirao TikTok rivala Spotlight, plaćaće milion dolara dnevno uploaderima

 

TikTok sada ima još jednog konkurenta sa kojim mora da se takmiči: Snapchat. Snap lansira Spotlight, novi odeljak svoje aplikacije koji će prikazati video snimke koje su kreirali korisnici, baš kao i na TikTok-u.

Iako ovo nije prvi put da aplikacija ističe video snimke korisnika, Snapchat ih prvi put stavlja na istaknuto mesto u aplikaciji. I, u slučaju da to nije dovoljno da motiviše ljude da kreiraju sadržaj za još jednu video platformu kratkog oblika, Snap takođe ulaže ozbiljan novac u taj napor. Kompanija kaže da će do kraja godine korisnicima koji dele najpopularnije klipove isplaćivati milion dolara dnevno.

Na neki način Spotlight izgleda slično TikTok-u i Instagram-ovim Reels. Sadrži automatsku reprodukciju vertikalnih video zapisa, a možete da prevlačite nagore ili nadole da biste se brzo kretali između isečaka. Algoritam će odrediti koji se isečci pojavljuju u vašem fidu, mada takođe možete istraživati određene teme.

 

 

Ali Spotlight je drugačiji na druge načine. Značajno je to da funkcija ne dozvoljava komentare ili vrstu remiksa jezgra na TikToku. U stvari, mnogi snimci predstavljeni u Spotlight-u biće anonimni. Ako video kreator nema javni profil (većina korisnika Snapchat-a nema), video snimci u Spotlight-u se pojavljuju bez imena. Taj nedostatak konteksta mogao bi biti pomalo čudan ako ste navikli da pratite određene korisnike. Ali to bi takođe moglo ukloniti deo pritiska koji bi inače mogao biti povezan sa objavljivanjem javnih videa.

Za korisnike će najveće iznenađenje verovatno biti obećanje potencijalne isplate. Kompanija ne kaže tačno koliko bilo koji korisnik može da očekuje, iako primećuje da se plaćanja zasnivaju na formuli koja „nagrađuje Snapchattere prvenstveno na osnovu ukupnog broja jedinstvenih prikaza videa koje Snap dobije u određenom danu“. Za sada se kompanija obavezuje da će potrošiti milion dolara dnevno do kraja godine, iako Snap još nije odredio čvrst datum završetka ovog aranžmana, tako da bi se on mogao nastaviti i 2021. Dugoročno, Snap planira da dovede oglašavanje u fokus, pa nije teško zamisliti da bi direktna plaćanja mogla evoluirati u tradicionalniji aranžman za podelu prihoda.

 

Pogledajte još: TikTok ima prvog korisnika koji je stigao do 100 miliona pratilaca

Ono što je manje jasno je koliko interesovanja postoji za takvom vrstom sadržaja u Snapchat-u i da li kompanija može da ga pretvori u nešto što ima priliku da bude nešto poput stvarnog TikTok-ovog konkurenta. Iako je Instagram već stekao određenu privlačnost sa Reels-ima, takođe je pun kopija TikTok video snimaka. TIpak, neće predstavljati problem Spotlightu jer Snapchat ionako ne dozvoljava kačenje video zapisa sa vodenim žigovima.

Izvor: Engadget

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije


Komentari

0 Dodaj komentar

Nokia 8000 4G i 6300 4G su sada dostupni za naručivanje, za sada samo u jednoj evropskoj zemlji

Honor V40 neće koristiti Kirin 9000, Dimensity 1000+ verovatna zamena

10504
10505
10506
10507
10508
10509