Greška

Došlo je do greške.

Proizvođač automobila implementira VR u proces proizvodnje i prodaje

13.04.2018 19:09 | 0 Biznis IT
Proizvođač automobila implementira VR u proces proizvodnje i prodaje


Zahvaljujući virtuelnoj realnosti, izbor automobila preko brošura bi mogao biti iskorenjen, jer će kupci moći da određuju boju svojih budućih vozila i druge karakteristike jednostavno uz pomoć nošenja 3D naočara.

Ovo je vizija SEAT Group, podružnice Volkswagena, koja dizajnira, proizvodi i promoviše automobile u Španiji, a izvozi vozila u 80 zemalja širom sveta. Korisnici bi takođe mogli iskusiti test vožnje preko virtuelne realnosti.

Tokom razvojne faze novog SEAT Ibiza automobila, sprovedeno je 95.000 VR simulacija. Tokom tri godine razvoja, koliko je uloženo u automobil, analizirano je oko tri miliona elemenata uz pomoć simulacija. Prema navodima SEAT Group-a, ovo je pre 30 godina bilo limitirano na svega 5000 elemenata, koji su se analizirali.

Korišćene virtuelne realnosti tokom proizvodnog procesa za SEAT Ateca model, smanjilo je cenu i dodalo 800 poboljšanja pre početka masovne proizvodnje automobila.

Za SEAT Group, koji je tokom prošle godine prodao preko 450.000 vozila, virtuelna realnost je smanjila vreme proizvodnje za 30 procenata, stoji u saopštenju kompanije.

Izvor: MediaPost

Komentari

0 Dodaj komentar

Chuwi debituje sa HiGame mini PC uređajima

Google trenira AI da prepoznaje glasove u gomili (video)

10604
10605
10606
10607
10608
10609