Pioneer je na CEATEC sajmu u Japanu predstavio novi koncept displeja, namenjenog reklamiranju ili “window” kupovini, a dolazi u obliku transparentnog displeja. Pioneer je simulirao scenario, gde publika prolazi pored izloga prodavnice i namamljena je u prodavnicu atraktivnim sadržajem i slikama na displeju koje dodatno obogaćuju ceo displej, odnosno izlog. Pretpostavlja se da se sa vanjske strane izloga nalaze senzori koji se aktiviraju kada prolaznik zastane pored izloga. Koncept je prikazan u odeljku sa slabijim osvetljenjem i ističe se da boje deluju malo isprano. Za sada se očekuje da će transparentni displej biti od koristi u zatvorenim prostorima, te da će biti atraktivan vlasnicima prodavnica i kazina, ukoliko bude dovoljno pristupačan iz finansijskog ugla.
Pioneer predstavio koncept transparentnog displeja
Pioneer je na CEATEC sajmu u Japanu predstavio novi koncept displeja, namenjenog reklamiranju ili "window" kupovini, a dolazi u obliku transparentnog displeja. Pioneer je simulirao scenario, gde publika prolazi pored izloga prodavnice i namamljena je u prodavnicu atraktivnim sadržajem i slikama na displeju koje dodatno obogaćuju ceo dis