Ono po čemu je OnePlus One postao poznat u krugovima onih koji detaljnije prate scenu mobilnih telefona, jeste krajnje niska cena, obzirom da je u pitanju predstavnik više klase telefona. Cilj kompanije OnePlus je bio da u 2014. godini proda milion primeraka svog telefona. U tome se skoro i uspelo, obzirom da je konačna brojka tek nešto manja. Kako je u pitanju samo jedan model, uz naravno nekoliko uobičajenih varijacija, broj od skoro milion prodatih primeraka se može okarakterisati kao uspeh.
Uspeh je tim veći što je OnePlus za model One imao veoma čudan sistem prodaje koji je zahteva pribavljanje pozivnica. Pored toga, osim onih koji intenzivno prate dešavanja u svetu mobilnih uređaja, malo ko je od “običnih” korisnika uopšte i čuo za kompaniju OnePlus ili model One, a ne treba zaboraviti ni par kontraverznih promotivnih kampanja koje su vođene tokom godine, koje su svakako posledica neiskustva i verovatno činjenice da OnePlus i dalje nema ljude koji treba da se bavi pravnim i etičkim pitanjima kada je u pitanju promocija. Sve u svemu, može se reći da veliki broj ljudi sa nestrpljenjem očekuje budući model OnePlus Two.
Izvor: Ubergizmo
OnePlus One prodat u skoro milion primeraka protekle godine
Cilj kompanije OnePlus je bio da u 2014. godini proda milion primeraka svog telefona...