Greška

Došlo je do greške.

Nvidia predstavila novi softverski alat – Streamline

28.03.2022 09:56 | 0 Software/Web
Nvidia predstavila novi softverski alat – Streamline

 

Kompanija Nvidia najpoznatija je po svom hardveru, tj. grafičkim kartama. Međutim, ova kompanije predstavlja i mnogo više od toga, što skorašnja dešavanja na polju softvera itekako dokazuju. Nakon veoma interesantne NeRF tehnologije koja 2D snimke pretvara u detaljne 3D modele, ova kompanija predstavila je još jednu novu softversku funkcionalnost pod imenom Streamline.

Ova softverska alatka zamišljena je da bude deo Nvidia Omniverse rešenja za razvoj 3D platformi. Najjednostavnije rečeno, ovo je još jedno u nizu nastojanja ove kompanije da developerima olakša posao i omogući im brži rad na raznim 3D ostvarenjima. Ali šta to tačno Streamline treba da uradi?

Ovo je cross-IHV framework otvorenog koda čiji je glavni cilj simplifikacija integracije tehnologije za super rezoluciju unutar video igara. Kako već znamo, Nvidia je razvila svoj DLSS, tj. Deep Learning Super Sampling, softversko rešenje koje omogućava renderovanje prikaza više rezolucije iako je nativna rezolucija niža, a sve to uz upotrebu AI za softversko popunjavanje te razlike, što rezultuje boljim performansama u video igrama.

 

NVIDIA_Streamline_2.jpg



Streamline omogućava developerima da mnogo lakše u svoje video igre implementiraju ova i slična rešenja. Za sada, uz DLSS, Streamline podržava i DLAA (Deep Learning Antialiasing), a uskoro će stići i podrška za Nvidia Image Scaling funkcionalnost. Na kraju, očekuje se da će kompanija Nvidia omogućiti i podršku za dolazeću tehnologiju koja bi trebalo da redukuje šum koji se može stvoriti prilikom upotrebe ovih softverskih alata.

U ovom trenutku, Nvidia Streamline podržava DirectX 11 i DirectX 12 standarde, a objavljena je i beta verzija sa podrškom za Vulkan. Kompanija Nvidia nastoji da osobama koje učestvuju u razvoju video olakša breme integracije ovih tehnologija, što znači da bi sve više i više video igara moglo da dobije podršku za tehnologije poboljšanja performansi bez značajnog gubitka u kvalitetu prikaza, javlja Expreview.

Još jedno zanimljivo rešenje kompanije Nvidia jeste i Kickstart RT, funkcionalnost koja bi trebalo da developerima omogući olakšanu implementaciju Ray tracing-a u svoje naslove. Ova softverska alatka podržava korišćenje Ray tracing tehnologije u cilju poboljšavanja refleksija, ambijentalne okluzije, kao i globalnog osvetljenja. Dakle, Nvidia se stvarno trudi i ne planira da stane.

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

 

Poznate specifikacije za OnePlus 10R

iPad Pro sa M2 čipom mogao bi stići na jesen

10504
10505
10506
10507
10508
10509