Greška

Došlo je do greške.

Nikolić: YouTube će eksperimentisati sa audio oglasima u pozadini tokom reprodukcije

18.11.2020 20:19 | 0 Software/Web
Nikolić: YouTube će eksperimentisati sa audio oglasima u pozadini tokom reprodukcije

 

YouTube je najavio planove za uvođenje audio oglasa koji će biti dizajnirani da povežu brendove sa publikom koja redovno sluša muziku i podkaste. Trenutno u beta verziji, YouTube novo oglašavanje cilja na kompanije koje žele da „efikasno prošire doseg i povećaju svest o brendu“.

Prema Melissi Hsieh Nikolić, menadžeru grupnih proizvoda u YouTube Ads-u, više od 75 procenata izmerenih kampanja zvučnih oglasa na YouTube-u povećalo je svest o brendu. Nikolić je rekla da je jedan klijent, Shutterfly, primetio 14 odsto povećanja opoziva oglasa i 2 odsto povećanja pogodnosti nakon prikazivanja audio oglasa.

Najnovija funkcija namenjena je onima koje YouTube prvenstveno koristite kao uslugu po izboru za slušanje muzike i podcasta. Smatrajte da je doživljaj oglasa sličan onome na koji biste naišli sa besplatnim nalogom na Spotify-u. Oglasi će trajati oko 15 sekundi i iako su prvenstveno usredsređeni na zvuk, i dalje će sadržati vizuelnu komponentu, poput statične slike ili kratke animacije.

 

Pogledajte još: Google olakšao navigaciju za svoju YouTube aplikaciju

Nikolić je pružila neke smernice za stvaranje ubedljivog sadržaja: "Kada pripremate kampanju za audio oglase, imajte na umu da bi audio trebao da igra vodeću ulogu. Razmislite: Ako zatvorim oči, i dalje mogu jasno da razumem o čemu se radi u ovom oglasu. Budite jasni i precizni sa porukom i odaberite prijateljski, autentičan glas da biste je preneli."

Kako bi zadovoljila one koji redovno posećuju YouTube da bi slušali muziku, platforma je otkrila da pokreće dinamične muzičke "line up"-ove, koje su zapravo namenske grupe kanala usmerenih na muziku u popularnim žanrovima. Iako zvuče sjajno za korisnike, napravljeni su po meri za audio oglase. YouTube je rekao da će brendovi lako moći da ih ciljaju i poboljšaju rezultate vašeg poslovanja“.

Nikolić je rekla da kada brendovi koriste i video i audio oglase, mogu da dosegnu više ljudi nego ikada ranije. Brendovi će imati priliku da licitiraju audio oglase na Google Ads-u i Display & Video 360 po principu CPM sa istim opcijama ciljanja.

Izvor: XDA Developers

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije


Komentari

0 Dodaj komentar

Vivo predstavlja OriginOS sa novim korisničkim interfejsom i funkcijama

Testirali smo za vas: AMD Radeon RX 6800 XT (video)

10504
10505
10506
10507
10508
10509