Greška

Došlo je do greške.

Microsoftovo naredno DirectX ažuriranje će nuditi bolju podršku za ray tracing

31.10.2019 13:54 | 0 Software/Web
Microsoftovo naredno DirectX ažuriranje će nuditi bolju podršku za ray tracing


Microsoft je objavio uvid u ono šta će ray tracing nuditi developerima, preko svog DirectX Raytracing (DXR) API-ja. Microsoftov preview je praktično širi pregled paketa kojis tižu u DirectX 12 (DX12). Ono što većinu korisnika zanima jeste, nova ray tracing podrška, a ovo uključuje:

- Podršku za dodavanje dodatnih šejdera u postojeći Raytracing PSO, što povećava efikasnost i dinamiku PSO dodataka;
- Podršku za ExecuteIndirect for Raytracing, koji osposobljava prilagodljive algoritme;
- Dodavanje Inline Raytracinga, za više direktne kontrole nad algoritmima i šejderima.

Sve navedeno će posebno biti od značaja kada se AMD uključi sa svojom budućom verzijom Navi arhitekture. Trenutno, samo Nvidia GeForce RTX serija grafičkih karti nudi dodeljeni ray tracing hardver korisnicima, ali će se ovo promeniti tokom naredne godine.

Microsoft je pomenuo i neke druge karakteristike, koje stižu u DirectX 12 (mesh shaders i amplification shaders). Ovo će biti naredna generacije mogućnosti procesiranja geometrije od strane GPU-a. Sve ovo će dovesti do bržeg učitavanja, posebno u visokim rezolucijama kao što je 4K.

Izvor: PCGamer

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Komentari

0 Dodaj komentar

Apple-ovi 5G iPhone-i će imati 5nm čipset, Qualcomm X55 modem

Crucial nadograđuje svoje BX500 Series SSD-ove na 2TB

10504
10505
10506
10507
10508
10509