Microsoft: potrebno je vreme da se izgradi hardverska kompanija

Microsoft više nije samo softverska kompanija fokusirana na prodaju Windowsa i Office, već je migrirala ka uređajima i servisima.

Microsoft više nije samo softverska kompanija fokusirana na prodaju Windowsa i Office, već je migrirala ka uređajima i servisima zahvaljujući bivšem direktoru Stivu Balmeru i sadašnjem šefu Satja Nadeli. Nema sumnje da ovo nije nešto što Microsoft može da uradi preko noći, ali nakon otprilike dve godine od njihovog debija na polju tableta, kompanija konačno priznaje da je zaista teško postati hardverska kompanija. Govoreći na Canalys Channels Forum Asia, Tomas Hansen potpredsednik Microsoft-a, objasnio je da oni rade na tome da njihov Surface Pro 3 tablet bude dostupan u više zemalja sveta, dodajući da kompanija ima još ima da se nosi sa brojnim problemima koji usporavaju njihove napore da postanu i hardverska firma.
“Potrebno je vreme da se izgradi hardverska kompanija. Govoreći iskreno, mi učimo” rekao je on. Iako Microsoft želi da prebaci fokus na hardver što pre, još uvek deluje oprezno na mnogim tržištima i ne objavljuje tablete tamo gde možda ne bi mogao da uspe. Japan je najbolji primer, jer Microsoft u toj zemlji planira tek ograničenu probu kako bi shvatio da li bi objava Surface Pro 3 bila dobra ideja.
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi