Greška

Došlo je do greške.

Microsoft gubi bitku na polju browsera, ali se ne obazire previše

08.10.2017 16:54 | 0 Software/Web
Microsoft gubi bitku na polju browsera, ali se ne obazire previše


Microsoft je svoj novi Edge browser objavio uz veliku pompu, obećavajući da će pregledač biti dobar barem koliko Google Chrome i Mozilla Firefox. Međutim, uprkos svim naporima koje je Microsoft uložio u proboj na tržište browsera, kompanija gubi bitku protiv Google-a i Mozille. Na prvi pogled, Microsoft nije previše uznemiren zbog ovakvog razvoja situacije.

Statistika, koju je objavio NetMarketShare za septembar, pokazuje da je Google Chrome vodeći browser na desktopu sa tržišnim učešćem od 59,81%, što znači da gotovo šest od 10 računara koristi Google aplikaciju za pregled interneta.

Internet Explorer nastavlja da bude drugi izbor i pored ogromnog pada na 14,18 procenata trišta, dok je Mozilla Firefox na trećem mestu sa 12,85% učešća. Microsoft Edge je četvrti sa svega 5,15 procenata.

Ono što je za Microsoft poražavajuće, jeste da su i Internet Explorer i Microsoft Edge u padu i pored toga što je Edge agresivno promovisan i nuđen korisnicima kao najbolja alternativa za Google Chrome.

Microsoft trenutno nije preterano zainteresovan da se pozabavi najvećim problemima koje Edge ima, a browser dobija nove funkcije samo kada kompanija objavi novu verziju Windowsa. Broj ekstenzija koje Edge nudi je takođe veoma mali u odnosu na Chrome, sa manje od 100 dodataka trenutno dostupnih.

S druge strane, Microsoft je više zainteresovn za donošenje Edge browsera na platforme koje nisu Windows, umesto poboljšavanja njegovih funkcija, a sa ovakvim pristupom ne očekuje se da će Edge osvojiti veći deo tržišta u skorije vreme.

Izvor: Softpedia

Komentari

0 Dodaj komentar

Nintendo proizvodi dva miliona Switch konzola mesečno

EVGA objavila tri Z370 matične ploče

10504
10505
10506
10507
10508
10509