Greška

Došlo je do greške.

Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike

19.10.2020 17:05 | 0 Software/Web
Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike


Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje lične informacije ili detalje o sredstvima plaćanja.

U tromesečnom phishing izveštaju analitičke kompanije, tokom perioda jun-jul-avgust 2020. godine, Microsoft je bio brend koji su sajberkriminalci najviše koristili. Microsoft se popeo sa petog mesta iz drugog tromesečja na prvo mesto u trećem tromesečju. Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada u pomenutom periodu (naspram sedam procenata iz drugog tromesečja).

 

Pogledajte još: Microsoft testira Windows 10 setup ekran koji korisnika pita na koji način će koristiti PC


Nakon Microsofta, slede DHL i Google, a oba brenda učestvuju sa po devet procenata u phishing napadima globalno tokom trećeg tromesečja. U vrhu su i PayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.

Tokom ovog perioda, e-mail je bio preferirano sredstvo napada sa 44% svih phishing napada, nakon čega sledi web phishing (43%). Brendovi, koji su najviše korišćeni tokom e-mail phishing napada su Microsoft, DHL i Apple dok su za web phishing najviše korišćeni Microsoft, Google i PayPal.

Izvor: Check Point

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Komentari

0 Dodaj komentar

LG se ne utrkuje da bude među prvima koji će koristiti Snapdragon 875 čipset

Analitičar veruje da je tokom vikenda naručeno 7-9 miliona iPhone 12 i 12 Pro modela

10504
10505
10506
10507
10508
10509