Greška

Došlo je do greške.

Koliko može vrhunski Mini LED? - Samsung QN95B Neo QLED Recenzija

29.07.2022 15:19 | 0 Multimedija

Već godinama unazad, Samsungova Q95 serija televizora u raznim svojim iteracijama je važila za sam vrh ponude 4K televizora na tržištu i vodila bitku sa LG-evim OLED modelima kao predstavnik najnaprednijeg što LCD tehnologija ima da ponudi. I da, iako su po čistom kvalitetu slike neki od Sony i Panasonic modela mogli da se umešaju u tu trku, pomenute dve serije su ipak predstavljale daleko najkompletnije televizore ako se u obzir uzme i gaming, softver, dodatne opcije i celokupno korisničko iskustvo.

Prethodni model Q95 serije koji smo bili u prilici da testiramo je bio Q95T pre oko dve godine, kao jedan od prvih predstavnika sa HDMI 2.1 portovima, a u međuvremenu se dogodilo puno toga na tržištu, između ostalog i to da je Mini LED praktično postao standard u visokoj klasi, pa smo sa nestrpljenjem očekivali da na našem testu vidimo i neki od novih Samsung modela i proverimo kakav napredak donose i kakva je njihova implementacija Mini LED-a, tim pre što Samsung i važi za kompaniju koja prednjači u inovacijama kada je display tehnologija u pitanju.

2022. obećava nikad jaču trku u visokoj klasi, pogotovo što je Samsung od ove godine, pored Mini LED baziranih Neo QLED modela, u ponudu uvrstio i sopstveni OLED, tačnije QD-OLED koji se bitno razlikuje od onoga što radi najveći korejski konkurent.

I na našu radost, ovih dana su nam se u redakciji našla dva TV-a koja predstavljaju najbolje što Samsung trenutno ima da ponudi (makar u 4K segmentu, 8K je posebna priča) - dva 65” teškaša u vidu QN95B Neo QLED Mini LED modela i S95B QD-OLED TV-a.

Oba su veoma zanimljiva, a prvi nam se u rukama našao upravo Mini LED model, pa hajde da vidimo šta od njega mogu očekivati oni koji su u potrazi za vrhunskim televizorom.

Intel ponovo odložio izlazak ARC serije desktop grafičkih karti

Zbogom Leica – prvi pogled na novi Huawei Mate 50