iPod satire konkurenciju

Kompanija NPD Group je predstavila svoje rezultate istraživanja
tržišta prenosnih MP3 plejera u Sjedinjenim Američkim Državama koji su dali
veoma neobične rezultate. Naime, Apple iPod ima čak 68 % zastupljenosti na ovom
tržištu, što je zaista neverovatan podatak s obzirom na oštru konkurenciju.
Takođe iznenađuje činjen

Kompanija NPD Group je predstavila svoje rezultate istraživanja
tržišta prenosnih MP3 plejera u Sjedinjenim Američkim Državama koji su dali
veoma neobične rezultate. Naime, Apple iPod ima čak 68 % zastupljenosti na ovom
tržištu, što je zaista neverovatan podatak s obzirom na oštru konkurenciju.
Takođe iznenađuje činjenica da je kompanija Rio koja je svojevremeno predstavila
prvi prenosni MP3 plejer u ovom trenutku spala na mizernih 6 % zastupljenosti
na tržištu.
Istraživanje je pokazalo da se kupci radije opredeljuju za plejere sa hard diskom,
iako su modeli sa fleš memorijom jeftiniji i pouzdaniji. Ako se pogleda samo
tržište plejera sa hard diskom, zastupljenost iPod uređaja je čitavih 82 %,
što jasno pokazuje njegovu nadmoć nad konkurencijom. Tek daleko ispod njega
se nalaze Zen plejeri iz kompanije Creative, pa onda svi ostali.
Za ovu Božićnu sezonu bi trebalo da se pojavi iPod kapaciteta od 60 GB sa kolor
ekranom, a pominje se i low-end model koji će koristiti fleš memoriju. Takođe
se očekuje i da će Apple u bliskoj budućnosti predstaviti i iPod u stanju da
reprodukuje video materijal što bi u javnosti moglo probuditi interesovanje
za prenosne video plejere.

Izvor: Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi