Popularna društvena mreža za profesionalce LinkedIn je, prateći trend, uvela u svoj sistem verifikaciju u dva koraka. Korisnici koji se plaše da bi neko mogao da pristupi njihovim podacima i izmeni ih, sada mogu u podešavanjima da uključe ovaj tip utentifikacije svog naloga. Nakon toga, korisnik registruje svoj broj telefona, a LinkedIn šalje tekstualnu poruku kako bi verifikovao identitet korisnika. Treba napomenuti da će se ovo desiti svaki put kada korisnik pristupa nalogu sa drugog uređaja. LinkedIn je objavio i tutorijal u kome objašnjava verifikaciju u dva koraka za svoj sajt. Inače, ova društvena mreža je samo jedna u nizu koje su dodale ovaj sistem verifikacije. Twitter je to učinio prošle nedelje, a Facebook, Microsoft i Google ovu funkciju koriste već neko vreme.
I LinkedIn uveo verifikaciju u dva koraka
Popularna društvena mreža za profesionalce LinkedIn je, prateći trend, uvela u svoj sistem verifikaciju u dva koraka. Korisnici koji se plaše da bi neko mogao da pristupi njihovim podacima i izmeni ih, sada mogu u podešavanjima da uključe ovaj tip utentifikacije svog naloga. Nakon toga, korisnik registruje svoj