Richard Yu, CEO Huawei Consumer divizije, je najavio novu dvostruku brend strategiju za Huawei i Honor uređaje. Ovo se nadograđuje na strateške ciljeve kompanije iz 2012. godine, koji su uspešno sprovedeni.Huawei ima cilj da postane najveći proizvođač telefona na svetu. Cilj za Honor podbrend je da drži korak, te da postane četvrti najveći brend globalno, odnosni drugi u Kini. Huawei i Honor će blisko sarađivati kako bi razvijali inovativne tehnologije u budućnosti i kooperativno će raditi na distribuciji i maloprodaji.
Pogledajte još: Huawei planira da prestigne Samsung u 2020. godini
Potrošačka divizija je sada najveće odeljenje u okviru Huaweija. Prošle godine, ovo odeljenje je prevazišlo po rezultatima Huawei poslovanje sa provajderskim mrežama, uz zaradu od 52 milijarde dolara, što predstavlja povećanje o 45,1% na godišnjem nivou.Honor je imao još veći rast (170% na godišnjem nivou) i rangiran je na drugom mestu kada je onlajn prodaja u pitanju. Brend će kasnije tokom godine predstaviti svoj prvi 5G telefon.Izvor: GSMArena
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Huawei i Honor najavili svoju dvostruku brend strategiju
Richard Yu, CEO Huawei Consumer divizije, je najavio novu dvostruku brend strategiju za Huawei i Honor uređaje