Nova studija koju je objavio Google pokazuje da je moguće predvideti komercijalni uspeh filmova čak do četiri nedelje pre dolaska u bioskope. Studija nazvana “Quantifying Movie Magic with Google Search” otkriva da korišćenjem podataka iz upita Google pretrage, kompanija može da predvidi uspeh filmova na blagajni prvog vikenda prikazivanja sa preciznošću od 94% – Google u tom periodu koristi obim pretrage za trejlerom konkretnog filma. Međutim, kako se izlazak filma bliži, tako preciznost procene blago opada. Nedelju dana pred početak prikazivanja filma, koristi se obim upita u sam naziv filma, kao i dostupnost u bioskopima, kako bi se dobila preciznost od 92%. Google ističe da za 250.000 pretraga više u odnosu na “drugi film,” “prvi film” u proseku prihoduje 4,3 miliona dolara više tokom prvog vikenda prikazivanja.
Google tvrdi da je u stanju da predvidi uspeh filmova na blagajnama
Nova studija koju je objavio Google pokazuje da je moguće predvideti komercijalni uspeh filmova čak do četiri nedelje pre dolaska u bioskope. Studija nazvana “Quantifying Movie Magic with Google Search” otkriva da korišćenjem podataka iz upita Google pretrage, kompanija može da predvidi uspeh filmova na