Google planira da predstavi nove filtere za reklame

Google očigledno želi da ukroti uzburkano tržište onlajn reklamiranja, a ovome doprinosi i nekoliko inicijativa.

Kompanija Google planira da predstavi nove filtere za reklame, koji će oglašivačima omogućiti da izaberu na sadržajima jna kojima ne žele da se pojavljuju njihove reklame, kako bi izbegli neprijatnja iznenađenja. Google očigledno želi da ukroti uzburkano tržište onlajn reklamiranja, a ovome doprinosi i nekoliko inicijativa. Ovo uključuje novi Chrome, koji automatski blokira reklame, kao i novi, rigorozniji i efektivniji način odobravanja reklama.Novi filteri će implementirati više parametara koje oglašivači mogu da koriste kako bi prilagodili i pažljivo izabrali gde se njihove reklame prikazuju. Novi sistem će moći da identifikuje sadržaj koji spada u kategoriju nasilja, političke satire ili seksualnu tematiku i da zabrani prikaz reklama na ovakvim temama.Novi filteri se očekuju do kraja godine.Izvor: Neowin

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi