Facebook ukida poseban News Feed za stranice

Facebook je odlučio da je loša ideja odvajanje stranica, brendova i oglašivača od objava koje dele korisnikovi prijatelji i familija

Facebook je odlučio da je odvajanje stranica, brendova i oglašivača od objava koje dele korisnikovi prijatelji i familija loša ideja. Kompanija je sada objavila da je završila sa testiranjem ovog koncepta, koji je održavan u šest zemalja od prošle jeseni.Test je uklanjao sadržaj stranica iz News Feeda i smeštao ih u odvojeni “Explore” feed, čime su prijatelji i brendovi u korisnikovom feedu bili razdvojeni. Naravno, ovo se nikako nije svidelo stranicama u zemljama obuhvaćenim testom, a koje se oslanjaju na Facebook za svoje poslove. “Ljudi ne žele dva odvojena feeda. U ispitivanjima, korisnici su istakli da nisu zadovoljni objavama koje vide i time da imaju dva odvojena feeda, koji im nisu značajno više pomogli da se više povezuju sa prijateljima i familijom”, istakao je Adam Moseri, šef Facebook News Feeda.Stoga je Facebook odlučio da okonča test. Kompanija takođe gasi i Explore tab. Facebook ističe da test ne predstavlja izgubljeno vreme, jer je otkrio da korisnici ne žele dva feeda. Izvor: ReCode

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi