Facebook testira AR reklame u News Feedu

Facebook je objavio da počinje sa testiranjem AR (augmented reality) reklama u News Feedu

Facebookov News Feed je mesto na kojem korisnici pronalaze sve ono što se dešava na društvenoj mreži. Ovo je takođe i mesto gde je moguće videti veliki broj različitih reklama, kojima je sada potrebno dodati još jednu vrstu. Facebook je objavio da počinje sa testiranjem AR (augmented reality) reklama u News Feedu.Facebook News Feed AR reklame će se prikazivati samo korisnicima u SAD za sada. Reklame su u fazi testiranja tako da se očekuju poboljšanja kako testiranje bude odmicalo. AR reklame će korisnicima omogućiti da isprobavaju proizvode koji se reklamiraju u iskustvu koje je slično Snapchat filterima.
Pročitajte još: Facebook testira dugme za stopiranje obaveštenja
Jedan primer, koji je Facebook demonstrirao, su Michael Kors naočare za sunce. Kada korisnici primete AR reklamu u News Feedu, biće im omogućeno da kliknu na proizvod kako bi testiralim kako on stoji na njihovom licu. AR iskustvo se potom primenjuje i moguće je isprobati naočare na svojoj fotografiji. Potom se prikazuje link koji vodi ka proizvodnoj stranici, ukoliko korisnik želi da obavi kupovinu.Ostali brendovi, koji trenutno testiraju Facebookove AR reklame, su NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Wayfair, Pottery Barn i Sephora.Izvor: Ubergizmo
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
a na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi