Facebook razmatra verziju servisa bez reklama

Facebook je počeo da istražuje da li bi verzija popularnog servisa bez reklama privukla više korisnika na društvenu mrežu

Facebook je počeo da istražuje da li bi verzija popularnog servisa bez reklama privukla više korisnika na društvenu mrežu. Ovo je nešto što je Facebook razmatrao i ranije, a u jeku nedavnog skandala sa curenjem podastaka korisnika, ovo je još jednom postala ideja koja se razmatra u kompaniji.Insajderi, bliski tematici, sugerišu da bi kreiranje opcije pretplate bez reklama sprečilo mnoge korisnike da ugase svoj nalog i izbrišu aplikaciju.Problem sa opcijom servisa bez reklama bi bio pokrivanje 42 milijarde dolara zarade, koliko je Facebook prijavio prošle godine. Ovo je najvećim delom ostvareno prodajom reklama, baziranih na korisničkim podacima. Facebook zvaničnici su nedavno potvrdili da Facebook do najvećeg broja ljudi dopire preko modela podržanog reklamama. CEO Mark Zakerberg i COO Šeril Sandberg su istakli da će Facebook nastaviti da prodaje političke oglase i reklame kao deo načina podrške “slobode izražavanja”.Iako još uvek ništa nije odlučeno, ističe se da je razgovarano na temu Facebook servisa baziranog na pretplati, mada je Zakerberg istakao da ako plaćena verzija društvene mreže zaživi, uvek će postojati verzija Facebooka koja je besplatna.Izvor: PhoneArena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi