Greška

Došlo je do greške.

Facebook ima novi logo i strategiju brenda

05.11.2019 09:13 | 0 Software/Web
Facebook ima novi logo i strategiju brenda


Glasine, koje su se pojavljivale ranije, su se sada i obistinile: Facebook se odlučio za izmene u brendiranju. Kompanija je predstavila novi korporativni logo i strategiju brenda, za koje veruje da će jasnije razdvojiti Facebook kao kompaniju od njegovih individualnih aplikacija.



Nema mnogo toga da se kaže za logo - u pitanju je samo "Facebook" naziv ispisan u modernom fontu. Međutim, novi stil teorijski označava vlasništvo jasnijim u situacijama kada se na proizvodima kao što su Instagram, WhatsApp, Oculus i drugi vidi "from Facebook" oznaka.

facebook2_17.jpg


Facebook aplikacija će zadržati sopstveno brendiranje uprkos novom stilu. Očekuje se da će se novi izgled pojaviti u toku narednih nekoliko nedelja.

Svakako je da se radi o kozmetičkoj izmeni u najvećoj meri, s obzirom na to da su se mnoge funkcionalne integracije u okviru Facebookovih proizvoda desile pre nekoliko godina.

Izvor: Facebook

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Komentari

0 Dodaj komentar

Testirali smo Samsung Galaxy A30s (video)

Xiaomi Mi CC9 Pro ozvaničen sa 108MP kamerom!

10504
10505
10506
10507
10508
10509