Facebook: I druge kompanije prikupljaju podatke korisnika

Facebook je odlučio da korisnicima ukaže i podseti ih na to da i veliki broj drugih kompanija prikuplja korisničke podatke

Facebook je trenutno pod velikim pritiskom javnosti nakon skandala sa privatnošću podataka korisnika. Iako izgleda kao da je sav fokus na Facebooku u ovom trenutku, kompanija je odlučila da korisnicima ukaže i podseti ih na to da i veliki broj drugih kompanija prikuplja korisničke podatke.U objavi na kompanijinom blogu, David Baser – direktor proizvoda Facebooka – je objasnio situaciju o podacima koje kompanija prikuplja o svojim korisnicima, kada ih prikuplja i za šta koristi te podatke. “Mnoge kompanije nude ovaj tip usluga a, kao i Facebok, one takođe dobijaju informacije iz aplikacija i sajtova koje ih koriste. Twitter, Pinterest i LinkedIn imaju slične Like i Share tastere kaoji pomažu ljudima da podele sadržaj na ovim servisima. Google ima popularni Analytics servis. A Amazon, Google i Twitter nude login funkcije”, ističe Baser.Baser takođe ukazuje na to da prilično veliki broj drugih kompanija nudi i usluge sa ciljanim reklamiranjem (kao što je Google). Prema njegovim rečima, većina sajtova i aplikacija šalje iste informacije većem broju kompanija svaki put kada ih korisnik poseti.S druge strane, postoje i kompanije koje rade na tome da spreče ovakav vidi praćenja korisnika i prikupljanja podataka. Apple na primer ima funkciju, ugrađenu u Safari, koja sprečava da korisnici budu praćeni na internetu, što prilično smeta oglašivačima.Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi