Reklame predstavljaju jednu od najiritantnijih karakteristika sajtova i veb stranica za najveći broj korisnika. Posebno je neugodno kada učitavanje ovih oglasa dovede do usporavanja uređaja zbog resura koji se tom prilikom troše. Kako bi rešio ovaj problem, Chrome je odlučio da uskoro blokira sve reklame koje značajno troše resurse, a one se više neće prikazivati u pregledaču.
Developeri su prošli kroz veliki broj podataka koji je prikupljen tokom puštanja reklama u Chrome pregledaču, a ciljano je 0,1% reklama koje su trošile najviše resursa, poput CPU-a ili internet protoka. Pomoću ovih podataka, Chrome developeri su odlučili da postave limit od 4MB podataka ili 15 sekundi CPU upotrebe u bilo kom periodu od 30 sekundi, odnosno 60 sekundi ukupne upotrebe CPU-a.
Ukoliko reklama pređe bilo koju od ovih graničnih vrednosti, Chrome će blokirati reklamu i prikazivaće "error" stranicu u frejmu reklame. U ovom trenutku, pomenute granične vrednosti će blokirati 0.3% ukupnih oglasa, a zanimljivo je da tih 0,3% reklama zauzimaju gotovo 27 procenata internet protoka i 28% ukupne CPU upotrebe.
Google Chrome će pomenute izmene postepeno implementirati tokom narednih meseci, kako bi kreatorima omogućio da modifikuju svoje reklame i ostanu u okviru propisanih graničnih vrednosti. Nove izmene se u okviru stabilne Chrome aplikacije očekuju od avgusta.
Izvor: Fonearena
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Komentari
0 Dodaj komentar