Greška

Došlo je do greške.

Apple je najvredniji brend na svetu

17.06.2022 12:22 | 0 Biznis IT
Apple je najvredniji brend na svetu

 

Kompanija Apple jedna je od najpoznatijih na svetu, a čini nam se da nema osobe koja makar jednom nije videla prepoznatljivi logo zagrižene jabuke. Pored kvalitetnih hardverskih i softverskih proizvoda koje Apple nudi, ovu kompaniju okružuje i aura luksuza, a ne smemo zaboraviti ni jasno izgrađen stilski identitet. Upravo je ova kombinacija najveća snaga ove kompanije, a kako prenosi portal Wccftech, Apple trenutno jeste najprepoznatljiviji i najvredniji brend na svetu.

Vrednost brenda

Kantar, kompanija koja se bavi statistikama i analizom tržišta je izbacila svoj novi izveštaj vezan za najvrednije brendove na svetu, koji Apple postavlja na prvo mesto. Istraživanja se sprovode na osnovu dva glavna kriterijuma, a to su finansijska vrednosti i ispitivanje tendencija više od 4 miliona korisnika na pedeset i jednom svetskom tržištu.

Procenjena tržišna vrednost brenda Apple (ne same kompanije, već brenda) procenjuje se na malo preko 947 milijardi dolara, uz procenat rasta od 55% u odnosu na prošlu godinu. Pored toga, Apple se nalazi veoma blizu da postane prvi brend koji će preći neverovatnu granicu vrednosti od jednog biliona dolara (1.000.000.000.000).

Ostale megakorporacije

Dakle, Apple je najvredniji brend koji trenutno postoji na svetu, ali šta je sa ostalima. Evo informacija o prvih deset brendova, kao i o procenjenim vrednostima:

  • Google - 819.573.000.000
  • Amazon - 705.646.000.000
  • Microsoft - 611.460.000.000
  • Tencent - 214.023.000.000
  • McDonald’s - 196.526.000.000
  • Visa - 191.032.000.000
  • Facebook - 186.421.000.000
  • Alibaba - 169.966.000.000
  • Louis Vitton - 124.273.000.000

Prema priloženim informacijama, kompanija Amazon izgubila je prošlogodišnje prvo mesto i sada se nalazi na trećem mestu sa godišnjim rastom vrednosti od 3%. Google je napredovao za jedno mesto od prošle godine, a vrednost tog brenda uvećala se za 79%. Louis Vuitton je prvi modni brend u poslednjih deset godina koji je uspeo da se nađe u prvih deset najvrednijih.

KantarBrandZGlobal2022_Infographic.jpg

Kantar navodi i da je ukupna vrednost prvih 100 svetskih brendova porasla je za 23% u odnosu na prethodnu godinu.

Što se tiče brendova koji su zabeležili najveći procentualni rast vrednosti u odnosu na prošlu godinu, ovo je detaljna lista prvih deset mesta:

  • Cartier – 88%
  • YouTube – 83%
  • Google – 79%
  • Tesla – 78%
  • Hermes – 73%
  • Louis Vuitton – 64%
  • LinkedIn – 63%
  • Tata Consultancy Services – 61%
  • Bank of America – 60%
  • J.P.Morgan - 55%

Samsung Wallet zvanično predstavljen: objedinjuje platne kartice, karte i kriptovalute

Ovo je orkestar u kojem sviraju zaboravljene PC komponente

10604
10605
10606
10607
10608
10609