Analize pokazuju da su jeftiniji smartfoni sve popularniji

Prema analizama kompanije Counterpoint Research, najveći broj proizvođača telefona je povećao izbor pristupačnijih smartfona u svom portfoliju, kako bi se zadovoljile rastuće tržišne potrebe za jeftinijim uređajima.

Godinama su smartfoni svrstavani u dve generalne kategorije – jeftiniji proizvodi, pogodni za bazične potrebe i sa plastičnom izradom i gornji srednji i premijum segment uređaja, sa jačim hardverom i boljim materijalima izrade. U skorijoj prošlosti vidljivo je da je linija između ove dve kategorije uređaja sve tanja i tanja. Hardver je postao toliko dobar da i jeftiniji telefoni mogu da obavljaju teže zadatke, a kompanije su uložile dosta toga kako bi premijum elemente donele i u telefone niže klase.Prema analizama kompanije Counterpoint Research, najveći broj proizvođača telefona je povećao izbor pristupačnijih smartfona u svom portfoliju, kako bi se zadovoljile rastuće tržišne potrebe za jeftinijim uređajima. Izveštaji sugerišu da Samsungovi modeli ispod 300 dolara čine 40% kompanijinih modela za 2014. godinu, a ovaj broj je porastao na 54% tokom prvog tromesečja ove godine. Samsungovi telefoni, sa cenom ispod 200 dolara, takođe su povećali svoje učešće, sa 10% u 2014. godini na 41% u maju ove godine.LG portfolio takođe može da se pohvali bogatom ponudom u segmentu uređaja sa cenom ispod 300 dolara, a čini ga 65% telefona, mada je ovo bio slučaj i tokom prethodne dve godine. Apple, s druge strane, ove godine beleži značajno povećanje isporuke “manje skupih” uređaja, mada u ovu kategoriju spadaju modeli ispod 500 dolara kada je ova kompanija u pitanju.Izvor: PhoneArena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi