1,3 godine svog života potrošimo tražeći željeni sadržaj na televiziji!

U vremenu u kome imamo više opcija za gledanje nego ikada, bezbroj opcija na televizoru dovodi do neodlučnosti među korisnicima kada treba odabrati željeni sadržaj

U vremenu u kome imamo više opcija za gledanje nego ikada, bezbroj opcija na televizoru dovodi do neodlučnosti među korisnicima kada treba odabrati željeni sadržaj.
Kako je u svojoj studiji naveo Ericcson Consumer Lab, prosečan Amerikanac potroši 23 minuta dnevno u proseku tražeći šta će da gleda na televizoru. To iznosi neverovatnih 474 dana tokom celog života! Pretplatnici kablovske televizije imaju još veći problem, jer 44 posto njih neuspešno pokušava da pronađe nešto na televizoru. Prosečan korisnik servisa “video na zahtev” (VOD) je nešto bolji, jer potroši svega 34 posto vremena koje provodi gledajući sadržaj.
Brojke su interesantne a deluje da je teško pronaći sadržaj čak i kod servisa video na zahtev. U pogledu VOD provajdera, treba reći da naravno postoje velike razlike među korisnicima, pa tako studija ukazuje da je HBO Go veliki potrošač vremena korisnika, jer oni troše čak 41 minut dnevno kako bi pronašli šta da gledaju. iTunes je na drugom mestu sa 33 minuta, dok su Netflix i Hulu treći sa 28 minuta.
Ubisoft i Netflix razgovaraju o stvaranju originalnog sadržaja
Izvor: TheNextWeb

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi