Greška

Došlo je do greške.

1.5 milijardi dolara za cloud gejming u 2021.

12.04.2022 10:00 | 0 Games
1.5 milijardi dolara za cloud gejming u 2021.

 

Grafičke karte su skupe i ne toliko lako dostupne, računarske komponente imaju nestabilne cene, konzole su i dalje skupe i nedostupne, a ljudi žele da se igraju. Koje je rešenje? Cloud gejming, ili game streaming. Iako još uvek u povoju, cloud gejming je izgleda počeo da uzima fin deo tržišta, imajući u vidu da je u ovoj oblasti gejming industrije ostvaren prihod od 1.5 milijardi dolara tokom cele prošle godine.

Prema navodima sajta Newzoo, neto zarada od 1.5 milijardi dolara tokom prošle godine ostvarena je uz pomoć 21.7 miliona korisnika koji su koristili neka od plaćenih rešenja ovog tipa. Međutim, da stvar bude još zanimljivija, Newzoo navodi kako se očekuje četvorostruko veći prihod od ovog dela gejming industrije do 2024. godine. U poređenju sa prošlom godinom i zaradom od 671 miliona dolara, rast je očigledan. Dakle, očekuje se rapidan razvoj cloud gejminga u veoma bliskoj budućosti.

Ove brojke su bitne iz jednog primarnog razloga, a to je da su korisnici najzad suštinski zadovoljni ovim vidom usluge, pogotovo imajući u vidu trenutno stanje kako u računarskom, tako i u konzolnom svetu.

 

Pogledajte još: Microsoft pružio uvid u budućnost Cloud integracije



Naravno, i game streaming i dalje nije idealno rešenje. Za početak, potrebno je imati veoma brzu i veoma stabilnu internet konekciju, što nije uvek moguće. Sa druge strane, najbolje performanse u cloud gejmingu dobijaju one osobe koje su najbliže serverima. Što ste dalje od njih, mogućnost za sitne probleme se povećava. Na kraju, input lag i dalje nije jednak onome koji se ostvaruje prilikom igranja video igara putem hardverskih komponenti.

No, sve ovo je trenutno, a cloud gejming tehnologija će samo nastaviti da se razvija i poboljšava. Već sada je ona veoma dobra alternativa klasičnom igranju, a u budućnosti će, možda, postati apsolutno jednaka. Naravno, sve to uveliko zavisi i od servisa koji odlučite da koristite u ove svrhe. Setimo se samo umiruće Google Stadia-e.

No, bez obzira na sitne probleme i propale pokušaje, budućost gejming industrije se čini svetlom, sa ili bez neophodnog hardvera, a to je svakako najbitnije.

 

Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |
Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije


Mediatek radi na ažuriranom, bržem Dimensity 9000 čipsetu

Još novca za Epic-ov metaverzum

10404
10405
10406
10407
10408
10409