Greška

Došlo je do greške.

Raiffeisen Moja mBanka, digitalno bankarstvo u par klikova

19.02.2016 14:38 | 8 Biznis IT
Raiffeisen Moja mBanka, digitalno bankarstvo u par klikova

Veoma je lepo videti doprinos razvoja tehnologije i na poljima koja su po tradiciji konzervativnije orijentisana. Bankarski sektor je veoma napredovao u poslednjih nekoliko meseci ili godina u smislu okretanja prema digitalnom dobu i digitalnom korisniku. Stvari se kreću u veoma dobrom smeru i, slobodni smo da kažemo, mogu biti samo još bolje.Raiffeisen je dramatično unapredio svoje rešenje namenjeno mobilnom bankarstvu, čineći ga univerzalnom alatkom za potrebe praktično svih klijenata.

Novo ruho digitalnog bankarstva

Filip Majkić

U 2016.se ulazi sa oštrom konkurencijom na polju digitalnog bankarstva. Ni ovo polje ne može ostati imuno na napredak u tehnologijama, koji je bio veoma intenzivan u proteklim godinama. Možda još bitnije jeste da niko ne može ostati po strani u odnosu na zahteve samih korisnika! Danas naši smartfoni i drugi mobilni uređaji više nego ikada predstavljaju lične asistente.Taksi pozivamo aplikacijom, u aplikaciji gledamo trenutno stanje javnog prevoza, aplikacijom pratimo stanje svog zdravlja i merimo parametre telesnog stanja, čitamo knjige i plaćamo parking, crtamo i skladištimo/pozivamo fajlove koji su nam potrebni.Stoga, sasvim je logično da korisnici, a posebno mladi ljudi koji stasavaju, žele da koriste digitalno bankarstvo.

U tom smislu, postoji više rešenja na domaćem tržištu. Kvalitet, dostupnost, pouzdanost i mogućnosti tih rešenja će biti nešto po čemu će banke biti prepoznatljive (u pozitivnom ili negativnom smislu), tu će se odvijati ljuta bitka, možda čak i više nego na nadmetanje sa kamatama po čemu su banke veoma prepoznatljive. Dostupnost usluga i kvalitet usluge će oblikovati sudbinu na bespoštednom tržišnom nadmetanju.

raif4.jpg

Raiffeisen banka je pokazala da želi da ide u korak sa novim vremenima, i na stranicama našeg sajta smo vam to već pokazali. Pre otprilike godinu dana, imali smo priliku da probamo njihovu Raiffeisen mBusiness aplikaciju. Radilo se o mobilnoj aplikaciji za preduzetnike i mala preduzeća, koja je dramatično olakšavala svakodnevni posao.

Raiffeisen mBusiness aplikacija

Rešenje koje vam danas predstavljamo umnogome podseća na ono što smo predstavljali pre godinu dana. Takoreći, radi se o osnovi koja je sada nadograđenau vidu nove aplikacije Moja mBanka. Svi korisnici mogu biti radosni vešću da ovaj put rešenje obuhvata ne samo poslovne, već i privatne korisnike, s obzirom da nova aplikacija pokriva i poslove sa firmama i stanovništvo. Reč je o Moja mBanka aplikaciji, i dotičnu ćemo uskoro predstaviti u potpunosti. Pre toga, jedno malo razjašnjenje...

U 2016.se ulazi sa oštrom konkurencijom na polju digitalnog bankarstva


Mobilno i(li) elektronsko bankarstvo

Svesni smo da će nekima ovaj pasus biti suvišan, ali smo, poučeni primerom sa kojim smo se susreli u praksi, želeli da raščlanimo ove pojmove. Šta je mBanking, a šta je eBanking? U praksi, eBanking podrazumeva mogućnost da elektronskim putem vršite transakcije i obavljate sve što želite sa svojim nalogom. Sa druge strane mBanking predstavlja mobilno bankarstvo. Neko bi mogao da pomisli da je mBanking podskup eBankinga, a iako ne treba isključiti mogućnost da će jednog dana biti tako, u ovom trenutku to nije tako, već se radi o razdvojenim stavkama, na šta treba obratiti pažnju prilikom otvaranja računa i podnošenja zahteva.

raif9.jpg

Najjednostavnije opisano, mBanking omogućava da sa svog mobilnog uređaja (telefona ili tableta) imate uvid u stanje i promet po računima i da obavljate platne transakcije. Dotle, eBanking omogućava da to isto radite sa “punokrvnog” računara. U praksi su sistemi razdvojeni, tako da znate da prilikom podnošenja zahteva za aktivaciju imate u vidu da se radi o odvojenim sistemima, koje trebate odvojeno “čekirati”, u zavisnosti od toga šta želite da vam bude aktivirano. Ceo proces aktiviranja ćemo sada podrobnije opisati...

anders Član postova: 122
Npr.imate snimljene primaoce placanja i predifinisane primaoce placanja i sada hocete da izbrisete predefinisane primaoce placanja ne moze nego morate da idete do najblize filijale,takodje za podizanje i spustanje limita placanja isto ne moze itd,itd.
alfaunits Član postova: 32951
Kako ne mozes dodavati i brisati aplikacije? Koje aplikacije u stvari?
anders Član postova: 122
Citiram korisnika: CrnigtOVU BANKU zaobiđite u širokom luku!!!
Podrzavam,evo zasto:banka je prosecna,digitalno bankarstvo funkcionise ali ne mozete aplikacije dodavati i brisati nego morate da idete do filijale,kartice bezvredne i skupe,visa elektron za ovu godinu clanarina 1010 rsd + svake naredne godine,za sve sto im se obratite online dobijate odgovor:posetite nasu najblizu filijalu.Telenor banka je mnogo bolje resenje.
bata335 Novi član postova: 6
Najkompletnija ebanking aplikacija. Sve pohvale za unapredjivanje stare aplikacije. Stara je bila toliko losa da nije vredna ni pomena. Ovo sada je potpuno druga prica. Vrlo jednostavna, pregledna, brza. Svaka cast, samo tako nastavite.
tassotti Član postova: 512
Da li su uveli da se može izmiriti obaveza po kreditnoj kartici? Ovo pitam jer pre mesečak dana ovo nije bilo moguće. Takodje imali su problem sa predefinisanim korisnicima za plaćanje ali to su vidim sredili.

Telenor banka prva u regionu omogućila beskontaktno podizanje gotovine na bankomatima

Kaspersky Lab – Akcenat na poverenje i transparentnost

  • Povezane teme:
10604
10605
10606
10607
10608
10609