Greška

Došlo je do greške.

Komentari: Strategija za biznis korisnike: Ivan Stojanović, Telenor

Pošaljite komentar
pestkiller Član postova: 61
Citiraj Koristili smo usluge 063 mreže (Mobtel-Mobi 063-Telenor) punih 17 godina, povećavali broj SIM kartica, nikada nismo vodili štedeli kada smo bili u romingu itd. Onda se preduzeće preselilo u drugi objekata na periferiji grada (6 km od centra). Kvalitet signala Telenorove mreže nezadovoljava ni obične razgovoroe, a kamoli 2G/3G prenos podataka. Redovno se kači Hrvatski VIP, jer je Telenorov signal nepostojeći. Do Hrvatske ima cca 15 km vazdušnom linijom. Nazovem podršku, sve objasnim i pitam šta mogu da učine. Dobijem sjajan odgovor od "devojčice" sa druge strane: "U podešavanjima telefona isključite automatski odabir operatera pa Vam se telefon neće priključivati u roming"!!! Genijalno. Prijavim problem i u lokalnoj filijali. Nikakva reakcija. Na moje insistiranje dobijem odgovor kako taj deo grada nije pokriven signalom i da budem uporan prilikom pokušaja ostvarivanja poziva. I to je to. Kada je tako, pređemo u MTS, koji su o svom trošku instalirali piko GSM repetitor. A Telenor neka prodaje "Pure Connectivitiy" nekome drugom.
0
alfaunits Član postova: 38017
Citiraj Ovo je MTS skoro uradio i za jednu osrednju firmu na NBG, od kako su se preselili tamo (los signal, postavili im pojacivac valjda i sada radi bolje nego u centru .
1
Milan Neregistrovan korisnik
Citiraj Veliki problem svih tehnickih podrski kod teleoperatera je call centar koji moze da odbije svakog klijenta. Oni su manje vise kao govorni aparati, pricaju jednu te istu pricu: kad kao biznis korisnik trazis nekog glavnog, kazu nema nikoga ko je "glavni". Korisnik se okrene i ode na drugu stranu, barem je sa mnom takav slucaj bio kod treceg operatera
0
zeljkoz Član postova: 395
Citiraj Meni se u firmu dešavalo da nam, u sred pregovora oko produženja saradnje, prestanu da odgovaraju na poruke i pitanja, pa više ne razmatramo produženje ugovorne obaveze a nismo daleko i od promene operatera po prvi put.
0