Twitter pokrenuo novu reklamnu kampanju jer ga korisnici i dalje ne razumeju

Društvena mreža je utvrdila da je većina ljudi koji su znali za Twitter ali ga nisu koristili mislila da je to društvena mreža za povezivanje sa porodicom ili prijateljima.

Twitter je počeo novu reklamnu kampanju a svrha svega je da korisnici znaju zašto bi oni u stvari trebalo da koriste Twitter? Pod nazivom “Pogledajte šta se dešava”, kampanja je usmerena na to da pokaže novajlijama uvid u razgovore koji se dešavaju na platformi. Kompanija kaže da 90 posto ljudi širom sveta prepoznaje Twitter kao brend, ali ne zna zaista o čemu se tu radi.
Na primer, društvena mreža je utvrdila da većina ljudi koji su znali za Twitter ali ga nisu koristili misli da je to društvena mreža za povezivanje sa porodicom ili prijateljima. U osnovi, ti korisnici su smatrali da je to konkurent Facebook-u, što Twitter nije.
Sa druge strane, Twitter kaže da takođe želi da odagna ideju da korisnici moraju da tvituju svaki dan. Iako reklamna kampanja neće biti dovoljna da se revitalizuje usporeni rast Twitter-a, ovo je korak u dobrom pravcu. Jedna od najčešćih kritika kompaniji jeste da ne zna šta zaista želi da bude.
Twitter omogućava korisnicima da se prijave za verifikaciju svog naloga
twitter2_1.jpg
Izvor: TheNextWeb

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi