Need for Speed se bolje prodavao pre deset godina nego danas

Need for Speed se pre deset godina prodavao u mnogo više kopija nego što je to danas slučaj. Što znači da imamo dosta prostora da idemo napred, poruka je developera.

Need for Speed franšiza i dalje ima dosta toga da poboljša kada je u pitanju komercijalni potencijal. To je barem poruka generalnog menadžera EA developera Ghost Games Markusa Nilsona koji je za Gamespot rekao neke činjenice u svetlu najave nove Need for Speed igre. Njegova poruka je da je ova franšiza videla i bolje dane kada je u pitanju prodaja. “Need for Speed se pre deset godina prodavao u mnogo više kopija nego što je to danas slučaj. Što znači da imamo dosta prostora da idemo napred. Imamo globalno poznati i jak brend” poručio je Nilson. Nova Need for Speed igra inspirisana Underground serijalom biće objavljena ove jeseni za Xbox One, PlayStation 4 i PC.
Izvor: Gamespot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi