Modne ikone u kampanji za novi Huawei sat

Huawei je danas na IFA sajmu u Berlinu najavio da će u kampanji za promociju Huawei sata učestvovati najpoznatiji svetski fotograf Mario Testino i svetski modeli Karlie Kloss i Sean O’Pry.

PR saopštenjeHuawei je danas na IFA sajmu u Berlinu najavio da će u kampanji za promociju Huawei sata učestvovati najpoznatiji svetski fotograf Mario Testino i svetski modeli Karlie Kloss i Sean O’Pry. Ovo je prvi put da Huawei sarađuje sa svetskim modnim fotografom i supermodelima, a sve u cilju ispunjenja vizije spajanja mode i tehnologije. Huawei premium sat izrađen je od sofisticiranih materijala i poseduje kružni AMOLED ekran osetljiv na dodir dijagonale 1.4 inča. Najnoviji član Huawei porodice obložen je safirnim straklom otpornim na ogrebotine i poseduje okvir od nerđajućeg čelika. Sat omogućava korisnicima da budu povezani gde god da se nalaze zahvaljujući notifikacijama za pozive, poruke i e-mail.Spoj klasičnog dizajna i pametne tehnologijeHuawei sat ima prečnik veličine 42mm, što je tradicionalna dimenzija ručnog sata. Okvir sata dostupan je u zlatnoj, srebrnoj ili crnoj boji, dok dizajn kućišta može biti klasičan, luksuzan, poslovni, ženstveni, moderan i jednostavno estetski. Kaiš sata, debljine 22mm, može biti izrađen od nerđajućeg čelika, roze zlata ili od kože u braon ili crnoj boji.  Prati stanje vašeg organizmaNovi Huawei sat odličan je saputnik tokom trčanja zahvaljujući opciji offline slušanja muzike i Bluetooth konekciji za bežične slušalice. Huawei sat poseduje senzor koji vrši precizno merenje broja otkucaja srca, dok 6-Axis senzor pokreta beleži aktivnosti kao što su trčanje, hodanje, vožnja bicikla i planinarenje.Spoj mode i tehnologijeReklamna kampanja Testino će u narednim nedeljama biti prikazana kroz različite kanale komunikacije kao što su modni magazini, OOH, digitalni mediji i televizija.„Svet i tehnologija razvijaju se velikom brzinom, a proizvodi koji zadovoljavaju samo jednu potrebu nisu više primamljivi. Želimo proizvode koji će nam obezbediti sve prednosti koje donose tehnologija i novo digitalno doba”, izjavio je Mario Testino i dodao:„Brz razvoj tehnologije uglavnom ne ide ruku pod ruku sa modom i estetikom i zbog toga smatram da je njihov spoj mudar potez kompanije Huawei. U kampanju su uključeni Karlie Kloss i Sean O’Pray zato što smatram da su najbolji predstavnici današnje omladine i perfektno se uklapaju u svet Huawei satova. Uživao sam sarađujući sa njima i veoma su mi olakšali rad tokom kampanje.”  „Veoma sam uzbuđena što sam deo ove kampanje i što radim sa fotografom i modelom kao što su Mario i Sean. Moda i tehnologija imaju važnu ulogu u mom životu i drago mi je da je Huawei sat spojio ova dva sveta. Dizajn sata kombinuje klasiku i dobar izgled sa najnovijom tehnologijom, tako da imam sve što mi je potrebno”, rekla je Karlie Kloss.Sean O’Pray je svoje iskustvo opisao ovako: „Snimanje kampanje je bilo neverovatno, a tome je posebno doprinela saradnja sa Mariom i Karlie. Nosim sat jer to pokazuje da cenim svoje vreme. Huawei sat je prvi klasično dizajniran pametan sat koji je povezan sa svetom u kome živimo spajajući modu i tehnologiju i zaista sam uživao tokom snimanja.” Dostupnost Huawei sat će biti distupan u više od 20 zemalja i regiona uključujući Kanadu, Francusku, Nemačku, Italiju i Španiju dok se preporučena cena sata kreće od €399 do €699.Izvor: Huawei
Sve informacije u vezi sa kompanijom Huawei, možete pogledati na Huawei stranici, na Benchmark sajtu

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi