Microsoft je i dalje u advertajzing biznisu

Kompanija je najavila apdejt svoje advertajzing alatke koja će omogućiti developerima da ugrade video reklame u svoje Windows Store aplikacije

Uprkos tome što je veliki deo svog advertajzing biznisa prodao kompaniji AOL, Microsoft je i dalje prisutan na ovom tržištu. Kompanija je najavila apdejt svoje advertajzing alatke koja će omogućiti developerima da ugrade video reklame u svoje Windows Store aplikacije. Tehnički izraz za ovakve reklame je “interstitial ads,” a korisnicima su ovi vidovi reklama dobro poznati iz (naizgled) besplatnih igara koje viđamo na sve strane, posebno na mobilnim platformama. Developeri vole ovakve reklame jer se korisnici ovim putem više angažuju u odnosu na tradicionalne banere.
Microsoft radi na aplikaciji koja će nam čitati vesti
Osveženi Microsoft Advertising SDK omogućava umetanje ovakvih sadržaja direktno u Windows 8/8.1, Windows Phone 8.1 i Universal Windows Apps za Windows 10. Na ovaj način bi se poprilično mogla izmeniti slika kada govorimo o prihodovanju od aplikacija, uz napuštanje tradicionalnih modela prihodovanja čak i od strane „najtvrđih“ i najkonzervativnijih softverskih kompanija. Takođe, novi SDK omogućava i kvalitetniji menadžment reklamnih kampanja na Windows 10 PC računarima, tabletima i smartfonima.
ap820446303074.jpg
U FAQ sekciji, Microsoft navodi da 70% prihoda od reklama ide developerima, čemu je posvećena posebna pažnja prilikom sklapanja saradnje sa oglašivačima. Očito je da Microsoft ne želi da napusti tržište reklama u potpunosti, te da želi da iskoristi nove mogućnosti koje donosi objedinjavanje Windows platformi kako bi makar delimično kapitalizovao na ogromnoj korisničkoj bazi. Svakako je dobro što će developeri imati dodatnog motiva da izrađuju aplikacije za Windows Store.
Izvor: Business Insider
Sve informacije vezane za Microsoft možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi