Microsoft CEO: uspeh sada merimo ljubavlju korisnika, ne u profitu

Sajta Nadela, novi direktor Microsofta koji je prošle godine funkciju preuzeo od Balmera, poručuje da kompanija iz Redmonda nije toliko zainteresovana za profit ovih dana

Microsoft je upravo objavio novu seriju proizvoda među kojima su Surface Pro 4, Surface Book, Lumia 950 and 950 XL i Band 2, a kompanija koristi ovu situaciju da ponovi svoju posvećenost hardveru, koji očigledno može generisati velike sume novca.
Međutim, Sajta Nadela, novi direktor Microsofta koji je prošle godine tu funkciju preuzeo od Balmera, poručuje da kompanija iz Redmonda nije toliko zainteresovana za profit ovih dana, jer sada uspeh mere ljubavlju korisnika.
“Prihod i profit nisu više naš indikator uspeha. Koji su onda vodeći indikatori uspeha? Pa ljubav korisnika” poručio je direktor Microsofta. Nadela je rekao istu stvar koju je izjavio i u januaru kada je po prvi put govorio o ljubavi prema Windowsu – “Želimo da se ljudi prebace iz stanja potrebe za Windowsom u ljubav prema Windowsu”.
Google i Microsoft okončavaju patentnu bitku i odbacuju tužbe
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi