Oglašivači nisu baš uvek ljubitelji investiranja u reklamiranje na mobilnim aplikacijama. Deo razloga leži u činjenici da oglasi koje vidite na telefonima i tabletima ne privlače istu količinu pažnje kao oni na desktopu. Kako bi doskočio tome, Google radi na novim oglasnim modelima, čime će se privući veliki brendovi, što će već u najavi nervirati korisnike.
Naime, od četiri nova dizajna, čak tri su sa oglasima preko celog ekrana a jedan od njih je sličan onome što vidimo na televiziji. U ovom slučaju, oglas će se pojaviti preko celog ekrana u “logičnom trenutku pauze” za vreme dok koristite neku aplikaciju. Ovi oglasi bi čak mogli da sadrže i video ili interaktivne elemente, što bi ih zapravo pretvorilo u reklame unutar aplikacija. Na taj način bi na primer, između nivoa tri i nivoa četiri u igri Angry Birds, mogli da gledate oglas od 20 sekundi.
Izvor: Engadget
Google sprema oglase preko celog ekrana na Androidu
Google želi da privuče velike brendove, a to može da uradi oglasima preko celog ekrana na Android aplikacijama, što će svakako nervirati korisnike