Google najavio promene u rezultatima

Lažne vesti su vruća tema među tehnološkim kompanijama u poslednjih nekoliko meseci, a naročito aktuelna nakon predsedničkih izbora u SAD.

Lažne vesti su vruća tema među tehnološkim kompanijama u poslednjih nekoliko meseci, a naročito aktuelna nakon predsedničkih izbora u SAD. Google je sada poručio da će aktivnije pristupati ovoj tematici. U upisu na blogu, Google je najavio nekoliko velikih promena u načinu na koji će kategorizovati rezultate pretrage kako bi se sprečilo nenamerno promovisanje sajtova u kojima se korisnici namerno dovode u zabludu zbog neistinitih tekstova.
Google kaže da planiraju da implementiraju promene algoritma na način da se od sada sortiraju individualne stranice kako bi se uzdigle one sa visokim stepenom pouzdanosti, a pale dole one sa niskim kvalitetom ili činjenično netačnim sadržajem. Ova velika interna promena dolazi nakon Google-ovog ranijeg prilagođavanja procene kvaliteta. Google je prethodno koristio članove svog osoblja koji su ručno procenjivali kvalitet rezultata pretrage, a iako ovi rezultati nisu direktno promenili individualne rezultate pretrage, Google je koristio podatke za podešavanje rejtinga samih stranica.
Sada oni koji vrše procenu kvaliteta mogu da koriste detaljnije oznake sa ciljanjem stranica koje namerno šire netačne informacije. Korisnici takođe mogu da pruže direktne povratne informacije i označe problematične rezultate iz Google-ovih AutoComplete i Featured Snippets polja.
Microsoft i Google zajedno rade na blokeru oglasa
Izvor: Ibtimes

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi