FTC poslao upozorenje uticajnima na Instagramu

Čini se da FTC drži na oku ovakvu praksu oglašavanja, a kako navodi Business Insider, komisija je nedavno poslala 90 pisama upozorenja uticajnim članovima Instagrama.

S obzirom na to koliko vremena trošimo na društvene medije kao što je Instagram, nije iznenađenje što brendovi i kompanije hrle na platformu i plaćaju “Instagramerima” novac kako bi oglašavali njihov proizvod. “Uticajni” (influenseri) su zapravo prilično česta pojava među slavnim ličnostima i profesionalnim sportistima, kako u svetu, tako i kod nas.
Međutim, čini se da FTC drži na oku ovakvu praksu oglašavanja, a kako navodi Business Insider, komisija je nedavno poslala 90 pisama upozorenja uticajnim članovima Instagrama. U njima ovo vladino telo podseća da njihov odnos sa brendovima mora biti jasno obelodanjen kada se promoviše ili podržava neki proizvod na stranicama društvenih medija.
Ovo znači da ukoliko takvi članovi postave neki proizvod na društvenoj mreži, korisnicima mora da bude jasno da je u pitanju reklama. Upozorenje takođe uključuje i način na koji se to mora obelodaniti.
Instagram za Android dobio i offline mod
Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi