Forbes: Apple i Microsoft su najvredniji svetski brendovi

Forbsova lista najvrednijih svetskih brendova smešta Apple na prvo mesto, sa vrednošću brenda od 145,3 milijarde dolara. Na drugom mestu nalazi se Microsoft.

Forbsova lista najvrednijih svetskih brendova smešta Apple na prvo mesto, sa vrednošću brenda od 145,3 milijarde dolara. Ovo je povećanje od 17 odsto u odnosu na 2014. godinu. Kada je Microsoft u pitanju, kompanija i Redmonda je na drugom mestu, sa vrednošću brenda od 69,3 milijarde dolara. Iako je ovo manje od polovine vrednosti Apple-a, Microsoft je ostvario rast brenda od 10 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Na trećem mestu je Google sa vrednošću brenda od 65,3 milijarde dolara, a top pet najvrednijih svetskih brendova zaokružuju Coca-Cola sa 56 milijardi i IBM sa 49,8 milijardi. OD IT kompanija, među deset najvrednijih svetskih brendova, prema Forbesovoj listi, nalaze se još i Samsung (na sedmom mestu) i Facebook (na mestu broj 10).Izvor: Forbes

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi