Greška

Došlo je do greške.

Stranice proizvođača na Benchmark sajtu

22.07.2014 00:00 | 0 Info
Stranice proizvođača na Benchmark sajtu

Da li ste poželeli nekada da na jednom mestu pronađete sve najnovije informacije vezane za određenog proizvođača? Sve testove, vesti i najave na jednom mestu, da jednim klikom pregledate sve aktuelne proizvode određenog brenda? Benchmark vam je u saradnji sa kompanijama koje su projekat novog Benchmarka podržale, omogućio tako nešto...

Stranice proizvođača na Benchmark sajtu

Stranice proizvođača na Benchmark sajtu su sasvim logična ekstenzija naše želje za unapređivanjem i implementiranjem mnoštva izmena koje sa sobom donosi novi sajt. Reč je o konceptu koji je značajno pomaže i olakšava korišćenje sajta određenim grupama naših čitalaca. Očekujemo da to posebno bude slučaj kod novopridošlih čitalaca, a nešto niže ćemo navesti i iz kojih razloga.

Pre svega, treba da kažemo reč-dve o konceptu stranica. Benchmark sajt sarađuje sa najvećim imenima domaće IT scene, sa nekima povremeno, sa nekima intenzivnije. Stoga smo svima bez razlike ponudili da učestvuju na našem novom sajtu sa svojim stranicama. Listu onih koji su prihvatili možete videti kada kliknete na link „Proizvođači“ u headeru sajta. Istovremeno, klik na bilo kog od tih proizvođača će vas odvesti na njihove, individualno dizajnirane stranice.


Koncept stranice

Svaka stranica proizvođača je priča za sebe, ali postoje određene sličnosti i zajedničke karakteristike među njima. Najpre, svaki proizvođač će u zaglavlju imati nekoliko banera sa najpopularnijim proizvodima u datom trenutku, koji će čitaoce direktno voditi na stranicu sa koje mogu da pogledaju specifikacije uređaja, pročitaju test ukoliko je uređaj testiran, dobiju dodatne informacije putem Wiki-ja, pročitaju komentare, i najzad, da brzo i jednostavno kupe uređaj (kada naš web šop bude krenuo sa radom). Zatim su tu vesti i testovi koji su objavljivani na našem sajtu, a koji su specifičnost kojom malo ko može da se podiči, niti je u stanju da ostvari.

Takođe, tu će biti i još neke specifične kategorije, koje će varirati od proizvođača do proizvođača. Recimo, stalna postavka MSI stranice će biti sortirane grupe proizvoda te kompanije – video karte, matične ploče, All-in-One računari. Sa druge strane, ponudićemo našim čitaocima svojevrsnu „stalnu postavku“ u vidu testova što većeg broja dostupnih Intel i AMD proizvoda: procesora, SSD-ova, grafičkih karti, APU-ova, gde će moći čim sve budemo implementirali da lako i brzo dođu do relevatnih rezultata svih komponenti na tržištu, a što će biti dostupno u vidu preglednih i čistih rezultata.

Zatim, tu će se nalaziti članci o tehnologijama pojedinih proizvođača koje oni žele da istaknu, kao i video zapisi, od „kako pravimo uređaj X“ do reklama, promocija tehnologija, intervjua i tako dalje. U svakom slučaju, mnoštvo različitih sadržaja, gde će se kombinovati najbolje što nude proizvođači i Benchmark kako bi čitaoci dobili maksimalno ugodnost kada je reč o praćenju informacija i aktuelne ponude.



Benefiti za čitaoce

Prelazimo na razloge zašto je ubacivanje stranica proizvođača korisno za posetice. Najprostije rečeno, na taj način ćete lakše pratiti vesti, informacije i novitete vezane za pojedine brendove. Zanimaju vas ASUS i Samsung, ali ne želite da vas zamaraju informacije o nekim drugim firmama? Na ovaj način možete pratiti sve što Benchmark objavljuje vezano za određene brendove, ali istovremeno i biti u toku sa njihovom konkretnom ponudom. Uvek je zgodno informisati se i o nekim aktuelnim modelima, uređaju koji je interesantan za kupovinu, bez obzira ako to nije inicijalna želja prilikom posećivanja stranice. Da se ne lažemo, mnoštvo ljudi prati sadržaje po brendovima. Stoga, čemu opiranje toj tendenciji? Na ovaj način mi – pored standardnih vidova izveštavanja i informisanja – čitaocima koje zanimaju samo pojedine firme ili grupe proizvoda nudimo informisanje na nešto drugačiji način.


Velika prednost je u tome što mi, za razliku od mesta na kojima se sličan koncept može uočiti – a to su uglavnom web šopovi – nudimo vesti i testove, „realne“ informacije, komentare čitalaca, sve na jednom mestu. To sve donosi kvalitet više i te stranice neće vremenom postajati „mrtve“, kao što je to možda slučaj kod ovakvih stranica koje se otvaraju na mestima koja nemaju razrađene mehanizme informisanja kupaca, pa se onda kompletna strana pretvara u jedan veliki baner ili reklamni prostor.

Po čemu se ovaj koncept razlikuje od sličnih, koje ste možda mogli da vidite na domaćem a i stranom webu? Ta količina i kvalitet su nešto što aktuelni web šopovi ne mogu da ponude, iz milion razloga, a najprostije rečeno – nisu koncepirani da tako nešto ponude. Ne postoji način da pariraju našem iskustvu, obilju informacija koje svakodnevno objavljujemo, vestima, člancima, uputstvima, testovima. Samo objedinjavanje tih stavki sa klasičnim elementima ponude i maloprodaje donosi novi kvalitet i mogućnosti Benchmark sajtu.

Benefiti za partnere i proizvođače

Partneri dobijaju nekoliko očiglednih benefita. Pre svega, dobijaju svoju stranicu na najpopularnijem IT&C sajtu u Srbiji, a i šire. Ta stranica je istovremeno i velika prilika za promociju među korisnicima sa kojima možda nisu tako često imali kontakt u svojim standardnim sferama poslovanja, ali spadaju u veoma uticajne ljude koje svako pita za mišljenje kada god je potrebno odabrati proizvod za kupovinu – Benchmark zajednicu. Bez lažne skromnosti, ko uspe da stvori povoljno mišljenje o svom brendu među Benchmark populacijom, imaće itekako dobru prođu na tržištu.

Same stranice su očigledno i dobra prilika za prodaju. Na našem web šopu će biti moguća kupovina raznih proizvoda, ali na ovim stranicama će biti istaknute najinteresantniji proizvodi za kupovinu, kao i objedinjena ponuda proizvođača, ukoliko on tako odluči da mu je u interesu i smatra da treba implementirati u dizajn. Izdvajanje sopstvene ponude će svakako dobro doći za sve koji žele da se istaknu dodatno u odnosu na standardni web šop, koji će pak nuditi kompletnu ponudu svih vendora.

Proizvođači imaju priliku da promovišu šta god žele na ovim stranicama, naravno u granicama svog portfolija. Mogu da promovišu tehnologije, svoje video zapise, interesantne novitete, vesti. Mogu da promovišu nešto drugačije forme reklamnih poruka, banere, advertorijale, jednostavno sve što misle da bi korisnici trebali da znaju o njima, bez ikakvih ograničenja u pogledu forme, prostora ili količine, kakva su inače prisutna u drugim sredstvima informisanja, poput televizije ili papirnih novina. Čak i kada se blago odmaknemo od forme, imamo situaciju da, ukoliko to žele, mogu da promovišu ono što ipak ne bi mogli na zvaničnim stranicama ili korporativnim fejsbuk nalozima, poput informacija o dolazećim proizvodima i slično. Naravno, niko ih na to ne tera, već samo konstatujemo da sa stranicom na Benchmark sajtu imaju ogromne mogućnosti, veće nego na raznim drugim mestima.

Umesto zaključka

Stoga, da sumiramo šta su stranice proizvođača. Sinergija koncepta kupovine, edukacije i informacija, sve objedinjeno na jednom mestu za one koji žele da se bolje informišu o tehnologijama, novitetima, aktuelnoj ponudi i svemu što im nude pojedini brendovi. Upravo zahvaljujući toj sinergiji se dobija specifičan spoj koji se ne može dobiti na običnom web šopu, i koji donosi velike mogućnosti i benefite kako čitaocima, tako i partnerima. Zato u ovim stranicama vidimo veliku priliku i potencijal.

Novi logo, novi identitet Benchmarka

Benchmark: novi awardi Benchmark sajta