Greška

Došlo je do greške.

Poslovne prilike u Srbiji: Ivan Stojanović, Telenor

02.11.2016 10:06 | 0 Biznis IT
Poslovne prilike u Srbiji: Ivan Stojanović, Telenor

Pre nešto malo više od godinu dana razgovarali smo sa Ivanom Stojanovićem u vezi sa stanjem na našem tržištu i pitanjem razvoja malih i srednjih preduzeća. Od tada do danas se dosta toga promenilo i pokrenulo, a brojne aktivnosti na tom planu je i Becnhmark pratio i o tome vas redovno izveštavao. Kako stojimo sada i kakvi su planovi Telenora?

Intervju: Ivan Stojanović, Telenor

Na ova i slična pitanja ponovo imamo najadekvatnijeg mogućeg sagovornika. Telenor je aktivno u programu podrške preduzetništvu u Godini preduzetništva 2016, a realna situacija na tržištu je takva da sve veći broj ljudi pokušava da započne svoj posao, odnosno da se uputi u koštac sa izazovima preduzetništva. Vidimo rast značaja startap zajednice, a tu je i inicijativa koju je Telenor nedavno pokrenuo u tom smislu. O tome i još mnogo čemu u nastavku teksta.


Benchmark: Gospodine Stojanoviću, šta se dešavalo u proteklih godinu dana u našem okruženju, koji su ključni faktori koji utiču na poslovne prilike?

Ivan Stojanović, Telenor: Moderna svetska i evropska privreda u velikoj meri zavisi od otvorenosti i spremnosti da podrži male, nove privredne subjekte koji stvaraju inovacije. Zahvaljujući modernim tehnologijama, globalizaciji proizvodnje, nestaju pasivni, veliki i zatvoreni privredni sistemi i otavaraju se nove prilike.

Evropska privreda je na putu oporavka nakon velike ekonomske krize. Čini se da Srbija kaska na tom putu. Međutim, u odnosu na prošlu godinu, primećuje se pomak, pre svega u svesti ljudi koji se,u sve većem broju, odlučuju da budućnost uzmu u svoje ruke.


ivan_telenor_1.jpg


Benchmark: Na kakvu podršku mogu da računaju osobe koje se odluče na takav poduhvat?

Ivan Stojanović, Telenor: Na ovom poduhvatu imaju određenu sistemsku podršku. Godina preduzetništva 2016 je veliki paket različitih programa države čiji je cilj da se pomogne preduzetnicima koji počinju posao ili su ga, do određenog nivoa, već razvili, kao i da stvori dobru bazu za dugoročni razvoj preduzetničkog duha u našoj zemlji. Istovremeno, kompanije poput Telenora su svesne da razvoj privrede leži upravo na energiji, stvaralaštvu i angažmanu velikog broja ljudi koji imaju ideju i koji su se otisnuli u preduzetničke vode. Upravo zato, strateški podržavamo razvoj preduzetništva u Srbiji, bilo da se radi o podršci kroz nove i postojeće projekte, bilo da se radi o proizvodima i uslugama.

Strategija za biznis korisnike: Ivan Stojanović, Telenor


Benchmark: Kako uopšte stimulisati takvu osobu da započne posao, odnosno kako joj odagnati strahove od nepoznatog u koje se upušta?

Ivan Stojanović, Telenor: Posmatrajući poslovno okruženje i razgovarajući sa poslovnim korisnicima, zaključili smo da je jedan od najvećih problema za svakog privrednika koji započinje poslovanje nepoznanica koji su sve koraci koje treba da prođe da bi osnovali svoje preduzeće. Kao rešenje, pre nešto više od godinu dana, lansirali smo portal www.mojafirma.rs

ivan_telenor_7.jpg

Namenjen poslovnim licima u Srbiji, lansiran je sa idejom da poslovna zajednica na jednom mestu ima sve informacije u vezi sa pokretanjem, ali i vođenjem malog i srednjeg preduzeća u Srbiji. Za prvih godinu dana imamo 4000 preduzetnika na mejling listi i oni redovno primaju ažurirane informacije. Od pokretanja sajta do danas imamo 2,3 miliona pregledanih stranica, odgovoreno je na više od 500 pitanja preduzetnika. Autorski tim koji čini 12 stručnjaka, napisao je 500 stručnih članaka, a široj javnosti predstavljeno je više od 50 preduzetničkih priča. Kroz mojafirma.rs portal približavamo temu preduzetništva širem delu publike i pomažemo u stvaranju neophodnih preduslova za razvoj preduzetništva.

Moja firma portal vidimo kao zdravu bazu, polaznu tačku i odličnu podršku za vođenje samostalnog biznisa. Istovremeno, naš tim stručnjaka kroz Q&A sekciju je u direktnoj komunikaciji i pruža podršku predstavnicima velikih kompanija koje već odavno posluju na našem tržištu.  

Komentari

0 Dodaj komentar

Recept Huawei uspeha - Intervju: Jacky Zhao, Huawei (Video)

Paint 3D intervju: Jens Tinap, Microsoft

  • Povezane teme:
10604
10605
10606
10607
10608
10609